This option will reset the home page of this site. Restoring any closed widgets or categories.

Reset

Топ 10: Мотивиращи съвети за отслабване 

Номер 1: Вие заслужавате!
Противоречащо на същината на нещата, но възнагражденията са страхотни мотиватори, за да си позволите подобно лечение е необходимо да се наслаждавате на вкуса на любимия бургер или бира два пъти седмично.
Това ще ви помогне да се преборите със стреса и бързия отказ.

Номер 2: Не оставяйте боклуците си в къщи!
При никакви обстоятелства не дръжте боклука в къщата.

Пропуснете бирата и чипса от пътеката за хранителни стоки в магазина. Ако ваши познати искат да ви сервират десерт, приемете го и настоявайте някои от вашите приятели да го вземе за вкъщи.

Номер 3: Изградете си план.
Ако искате за забележите някакви резултати е необходимо да имате план за действие.

Така, че седнете и се замислете, какво е нужно да направите, за да влезете във форма и да премахнете ненужното тегло. Осигурете си помощ от треньор, които да изработи персонална фитнес програма и диетолог, който да ви изготви хранителен режим, ако се нуждаете от такъв.
Задайте си дългосрочна цел ( пример 10 кг до юни) и малки цели, които ще постигнете ( пример загуба на 1 кг за 1 седмица). И не забравяйте да следвате този план.

Номер 4: Погледнете за рисковете на здравето.
Ако сте с над 25 килограма наднормено тегло, вие потенциално саботирате вашето здраве.

Така че, ако размера на дрехите ви, не е достатъчна мотивация, за да отслабнете, разгледайте рисковете за здравето, с наднормено тегло вие се излагате на опасности като диабет и инфаркт. Този страх може да ви накара да смъкнете теглото си толкова бързо, от колкото сте предполагали – особено ако получите предупреждение от лекар.

Номер 5: Наемете си треньор.
Ако имате пари, наемете си треньор, и му платете предварително.

Не само треньора ще ви накара да се появите в салона и да дадете максималното от себе си ,но и често значителните разходи за наемане на човек може просто да бъде достатъчна мотивация, да се придържате към програмата и да отслабнете.

Номер 6: Започнете тренировки с приятел.
От друга страна, ако имате приятел, който е фитнес маниак и може да ви снабди с необходимата мотивация, за да направите мечтите си за намаляване на теглото реалност, направете си редовен график за тренировки с този човек. Факта, че някой ще ви очаква във фитнеса, ще е гарант, че няма да го изоставите.

Освен това, както фитнес приятели, ви можете да спортувате взаимно.

Номер 7: Водете си дневник.
Отново сте се върнали към старите навици и ядете голяма купа сладолед и не сте ходили във фитнеса в продължение на пет дни.

Вземете  лист хартия и химикал и напишете това, което направихте, защо сега сте страшно ядосани на себе си и какво възнамерявате да правите в близкото бъдеще, за да се поправите.
Приятелите често не могат да ви помогнат с проблемите с теглото, за това дневника е добър изход за вашата неудовлетвореност и ви помага да направите правилните решения.

Номер 8: План за напред.
Ако твърдо сте решили да си възстановите вашата 34-инча талия, отидете във вашия любим магазин за дрехи и си купете страхотен костюм, стилна риза и елегантен панталон, или колан.

Фактът, че сте инвестирали в тези нови стилни дрехи, но не можете да ги носите, може да ви разстрои достатъчно, за да пожелаете да отслабнете.

Номер 9: Извадете си старите дънки.
В същия дух, с който изваждате старите си снимки, възкресете стария си любим чифт дънки, в който не сте могли да се поберете в продължение на месеци (или години) и го закачете някъде, където ще го виждате всеки ден, като вашата спалня или вратата на банята.

Те постоянно ще ви напомнят, за това как сте изглеждали преди и че сегашното ви тегло е неприемливо.

Номер 10: Снимай.
Спрете с лудостта по старите ви снимки и поставянето им на много места, като вашето бюро или кухнята.

Целта на това упражнение е да предизвиква у вас носталгия за това как сте изглеждали преди и как сте се чувствали, тогава работите за да си възвърнете по скоро това чувство.
Но да сте наясно, че през първите няколко седмици, вашата слава може да ви направи депресирани и да предизвика обратен ефект: обезсърчаване.
Както и да е, след като се съжалите, гневът ще намалее, по вашия начин.

 

  • Unique Post

Без коментари.